sobota, 15 maja 2010

Sobotnie wieczory?A co to takiego?

15 maj 2010. Sobota. Godz:21.37


Sobotnie wieczory nie są wcale takie fajne. Zwłaszcza, gdy siedzi się przed lapciem, słucha przestarzałych piosenek typu i popija się gorącą czekoladą. W tv nie ma nic godnego uwagi, a do ściągnięcia Plotkary pozostały 2godz 15min 4s. Wrr...Nienawidzę takich dni. !
Wolałabym być teraz gdzieś w Stanach, gdzie jest dopiero poranek. Wolałabym, aby teraz były wakacje i poranne słońce budziło by mnie swoimi ciepłymi promykami. Wolałabym, aby teraz wszystko było dobrze. Żeby to co stało się jakieś 3 miesiące temu nigdy się nie stało i było dobrze. Sama nie wierze, że minęło tyle czasu. Chciałabym być znowu 5-letnią dziewczynką. Bez zmartwień. Ale z pełną głową zakręconych pomysłów na nowy dzień. Jak to ja: latałabym teraz w ulubionych różowych trampkach, spodniach(oczywiście przetartych od ilości upadków) i ulubionej bluzce z żółwiem Nindżą na piersi. Co to były za czasy.


Idę się zaraz ogarnę i właczę jakąś komedię najprawdopodobniej romantyczną. :D
+ Pozdrawiam Dominikę. Tak o Ciebie chodzi skarbie :*
 
Wiem,wiem post jest pozbawiony jakiegokolwiek sensu.

niedziela, 9 maja 2010

majowo.

Co u mnie? Naprawdę nic nowego. Miałam tydzień wolnego w związku z maturami. Dzięki maturzyści! A właśnie dziewczyny jak wam poszło? Mam nadzieje że jesteście z siebie zadowolone. I zdacie na tyle procent ile chcecie:* No więc tydzień wolnego strasznie szybko minął i tak na dobrą sprawę to nic nie robiłam. Krzątałam się całymi dniami po domu, próbowałam ogarnąć dom, bo zaczął nam się remont i po prostu nie wiadomo gdzie co jest. *płacze* Nienawidzę remontów!
Tak zamierzam teraz obejrzeć Plotkarę lub 90210. A może jaki film? Jaki polecacie?
Natalia chciała abym dodawała więcej swoich zdjęć. Prowadzę photobloga więc tam możecie oglądać moje zdjęcia :)No ale kilka mogę dodać.
Zdjęcia są chyba z pierwszej wiosennej sesji :


xoxo

poniedziałek, 3 maja 2010

xoxo

Taaak! Ale mam świetny humorek :) Cały tydzień oprócz piątku wooolny od szkoły!

Jutro cały dzień śpię! Nic mnie nie zmusi do wstania, chyba że mama wkroczy wściekła że wszędzie jest bałagan i musze posprzątać to już dobra, wstanę. Aj a w środę na zakuuupy pojadę chyba.Mam nadzieję że autobusy będą kursować tak jak zawsze. Mam ochotę na jakieś podkoszulki na lato :)Czwartek? Brak konkretnych planów. Pewnie też pośpię. Albo wezmę się wreszcie za naukę. Przydało by się poprawić oceny xD Ehhh... szkoła
Oglądał ktoś może 'Randkę z gwiazdą' ah kocham tego głównego bohatera! <33
I kocham tą piosenkę w jego wykonaniu i jakiejś tak dziewczyny.
sterling knight-Something About the Sunshine

A więc jutro pewnie nadrobię wszystkie braki w komentarzach. Przeczytam wszystkie wasze zaległe notki, obiecuję. Jakoś ostatnio nie mam do tego głowy.
Powodzenia jutro maturzystom!